تعمیر کولر گازی فوجی

تعمیر کولر گازی فوجی همواره یکی از دغدغه های افراد می باشد. این دستگاه از سیستم های(مدلهای) سرمایشی . گرمایشی . رطوبطی . کوهستانی . اتومات و فن تشکیل شده است .و از نظر  کارکرد بین افراد محبوب و پر طرفدار می بوده و در زندگی آن ها نقش پر رنگی را ایفا می کند و در صورت خرابی و بروز مشکل باعث اختلال در عملکرد سرمایشی شده و آرامش افراد از بین می رود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی در تهران

سپردن تعمیرات کولر گازی فوجی به دست افراد غیر حرفه ای ممکن است موجب آسیب وارد شدن به دیگر قسمت های کولر گازی و در نتیجه افزایش هزینه های تعمیر شود. بنابراین بهتر است تعمیرات به دست افراد حرفه ای سپرده تا علاوه بر بهبود در عملکرد کولر در هزینه های شما نیز صرفه جویی شود. چنانچه جهت تعمیر کولر گازی خود به افراد حرفه ای نیاز داشتید کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما در نزدیک ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

side by side repairmanل2

کارشناسان متخصص

تمامی تکنسین های فعال در مرکز ایرانیان سرویس، با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید همراه آماده ارائه خدمات به نحو احسنت به مشتریان محترم می باشند.

rocket icon blue 2

خدمات فوری

ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به همشهریان محترم تهرانی در کلیه مناطق 22گانه شهر تهران به دلیل داشتن شعب و متخصصان کاربلد در این مناطق و آمادگی جهت اعزام به محل.

money icon blueد2

تعرفه های منصفانه

با توجه به بهره مندی از کارشناسان کاربلد و متخصص در زمینه تعمیرات انواع پکیج و کولر گازی، کلیه خدمات در جهت سرویس و یا تعمیر قطعات می باشد، نه تعویض آنها.

برندهای کولر گازی که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

توجه داشته باشید برای دسترسی سریع و راحتر مشتریان عزیز به خیلی از صفحات ما میتوانند بر روی هر کدام از گزینهای زیر کلک کرده تا صفحه سایت برند مورد نظر خود را باز نماید.

 

تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

تعمیر و سرویس کولر گازی تراست

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال

تعمیر و سرویس کولر گازی میتسوپیشی

تعمیر و سرویس کولر گازی تی سی ال

تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا

تعمیر و سرویس کولر گازی هایر

تعمیر و سرویس کولر گازی مک کوی

تعمیر و سرویس کولر گازی اکسون

تعمیر و سرویس کولر گازی تک وود

تعمیر و سرویس کولر گازی هایسنس

تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

تعمیر و سرویس کولر گازی گری

تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

تعمیر و سرویس کولر گازی ایران رادیاتور

تعمیر و سرویس کولر گازی بوتان

تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی

تعمیر و سرویس کولر گازی کریر

تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

تعمیر و سرویس کولر گازی ترنشک

تعمیر و سرویس کولر گازی وست پوینت

تعمیر و سرویس کولر گازی مدیا

تعمیر و سرویس کولر گازی کن وود

تعمیر و سرویس کولر گازی کین الکتریک

تعمیر و سرویس کولر گازی گالانز

تعمیر و سرویس کولر گازی بوش

تعمیر و سرویس کولر گازی تاچی ایر

تعمیر و سرویس کولر گازی زیمنس

تعمیر و سرویس کولر گازی آرچلیک

معرفی قطعات کولر گازی فوجی

کولر گازی دارای اجزای بسیاری است که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

کمپرسور
کمپرسور از مهم ترین اجزای کولر گازی می باشد. این قطعه مانند قلب کار کرده و وظیفه اکسیژن رسانی به دیگر قسمت های کولر گازی را بر عهده دارد. کمپرسور گاز را فشرده کرده و باعث کاهش دما شده و در نتیجه سبب خنک شدن هوای اطراف می شود. در صورت بروز مشکل در این قطعه می توند کولر شما خاموش شود و در صورتی که آن را روشن کرده و بلافاصله پس از آن خاموش شد و یا صدایی به گوش شما رسید این احتمال وجود درد مکپرسور شما جام کرده باشد و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.

رله استارت
کمپرسورهای کولر گازی جهت شروع به کار احتیاج به یک راه انداز و یا هان رله دارند. رله استارت باعث بهتر کار کردن کمپرسور می شود. در صورتی که این قطعه دچار خرابی شود کمپرسور همچنان کار کرده و خاموش نمی شود و نیاز است این قطعه را با نمونه مشابه خود تویض نمود.

کندانسور کولر گازی
کندانسور یک قطعه کمکی برای کمپرسور بوده و هوای گرم داخل را به بیرون هدایت می کند. این قطعه از جنس مس یا فولاد بوده و قادر به تحمل ضربات شدید و فشارهای بالا می باشد.

برد الکترونیکی
برد الکترونیکی کولر گازی حکم مغز دستگاه را داشته و کنترل قسمت های دستگاه بر عهده این قطعه می باشد. از وظایف برد الکترونیکی می توان به روشن و خاموش کردن موتور، فن بیرونی، فن داخلی، کمپرسور و … اشاره کرد.

اواپراتور
این قطعه مجموعه ای از صفحات آلومینیومی مشبک لوله های مسی است که در داخل دستگاه واقع شده و محل دفع هوای گرم و خنک سازی هوا می باشد.

گاز مبرد
گاز مبرد با گرفتن هوای گرم اطراف در قسمت اوپراتور دستگاه از حالت مایع به گاز تبدیل شده و در قسمت کندانسور با پس دادن گرما دوباره تبدیل به حالت مایع می شود.

فیوز حرارتی
فیوز حرارتی مثل فیوزهای معمولی جهت قطع جریان مدار کاربرد دارند با این فرق که فیوزهای معمولی در صورتی مدار را قطع می کنند که جریان اضافه وارد مدار شود ولی فیوزهای حرارتی در صورت تجاوز گرما از یک دمای مشخص مدار را قطع می کند.

سنسور کولر گازی
این سنسور نقش مهمی را در کولرهای گازی بر عهده دارد. برد به وسیله سنسور از مقدار دمای لوله ها و یا هوای اطراف باخبر شده و بر اساس آن فرمان صادر می کند.

خازن کولر گازی
خازن دو صفحه موازی فلزی است که در بین آن ها لایه ای از عایق و یا هوا وجود دارد. این قطعه خازن های انرژی الکتریکی را حفظ کرده و همراه با مقاومت ها، در مدارات تایمینگ کاربرد دارد.

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی ایرانیان سرویس

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در تهران

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

خرابی در قطعات کولر گازی فوجی

پریدن فیوز هنگام روشن شدن کولر گازی
فن ها در حال کار کردن بوده ولی به صورت ناگهانی فیوز می پرد. در این صورت ممکن است مشکل از سیم پیچی ها و یا قفل شدن کمپرسور باشد و باید به وسیله یک تعمیر کار حرفه ای مشکل برطرف شود.


روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی
در برخی مواقع کولر گازی شما به صورت خودکار بدون آن که بر روی تایمی تنظیم کرده باشید، روشن و خاموش می شود. دلیل این مشکل می تواند اتصال در سیم پیچی ها باشد که برای رفع آن ابتدا باید سیم پیچی ها را بررسی کرده و سیمی که دچار اتصالی شده را بیابید و آن را تعویض نمایید.


برفک زدن روی کولر گازی
در صورت مشاهده برفک بر روی لوله های کندانسور و یا دستگاه، می تواند مشکل کثیف بودن فیلترها و یا کاهش مقدار شارژ گاز دستگاه باشد و برای رفع آن باید ابتدا فیلترها را از آلودگی ها پاک کرده و در صورتی که مشکل همچنان پا برجا بود، مشکل جدی تر بوده و باید از یک متخصص کمک بگیرید.


صدای غیر معمول کولر گازی
در صورتی که کولر شما دچار صداهای غیر معمول شد و یا لرزش داشت، می تواند مشکل از یوتیت خارجی، یونیت داخلی و یا کندانسور باشد که برای رفع این مشکل، لازم است پنل و یا کندانسور را تعمیر و یا تعویض نمایید.


روشن نشدن کولر گازی
در صورتی که کولر گازی شما روشن نمی شود یکی از مشکلات آن می تواند خرابی ترموستات و یا درست کالیبره نشدن آن باشد. برای تشخیص و رفع این مشکل بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.


باد گرم زدن کولر گازی
اگر کولر گازی شما باد گرم می زند می تواند علت های زیادی داشته که در این قسمت به شرح مهم ترین آن ها می پردازیم.
✔ پنل داخلی نیاز به سرویس شدن دارد.
✔ فیلتر داخلی پنل کولر مسدود شده است.
✔ موتور فن و یا فن کولر گازی سوخته است.
✔ مقدار گاز کولر گازی کم شده است.
✔ کمپرسور کولر گازی خراب می باشد.
✔ ترموستات کولر گازی خراب شده است.
✔ مسیر لوله های کولر دچار شکستگی شده و یا مسدود می باشد.
✔ ریموت کولر گازی باید به طور صحیح تنظیم شود.
✔ و یا برد الکترونیکی آن خراب شده است.
✔ در مواقعی که با این مشکل مواجه شدید به شما پیشنهاد می کنیم از یک متخصص کمک بگیرید.


نشتی آب داخلی کولر گازی
در صورتی که کولر گازی شما از داخل شروع به ریزش آب کرد، می تواند مشکل مسدود شدن لوله های آب ورودی باشد که برای رفع آن باید مشکل را برطرف کرده و راه آب را باز نمایید. در صورتی که مشکل برطرف نشد امکان دارد لوله ها پوسیده شده و نیاز به تعویض دارد.


نشتی آب بیرونی کولر گازی
در صورتی که نشت آب از قسمت بیرونی کولر گازی رخ دهد ممکن است فیلترها کثیف شده و باید آن را از دستگاه جدا کرده و به طور دقیق آن را تمیز نمایید.


نشتی آب هنگام خاموش بودن کولر گازی
اگر فیلتر کولر شما کثیف شده باشد و یا خنک کننده دستگاه شما در حال اتمام باشد این امکان وجود دارد که کولر شما در هنگام کار کردن یخ بزند و پس از خاموش کردن دستگاه یخ ها ذوب شده و آب چکه می کند. در صورتی که با تمیز کردن فیلتر این مشکل حل نشد بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.


خاموش نشدن کولر گازی
در صورتی که کولر گازی شما خاموش نمی شود ممکن است سنسور از جای خود خارج شده باشد و باید آن را در جای مشخص خود قرار دهید. اگر سنسور در جای خود قرار داشت، ممکن است مشکل از کنترل های الکترونیکی و یا ترموستات کولر شما باشد و با توجه به حساسیت این قطعات باید تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید.


کار نکردن فن داخلی کولر گازی
چنانچه فن داخلی کولر شما از کار افتاده باشد ممکن است چیزی در فن شما گیر کرده و باید آن را برطرف نمایید. در صورتی که با تمیزی فن و فیلتر مشکل برطرف نشد، مسیر خنک کننده و کویل اوپراتور دچار یخ زدگی شده باشد وباید صبر کنید تا یخ ها کاملا آب شده و سپس فن را چک کنید و در صورتی که مشکل همچنان پا برجا بود می تواند موتور دستگاه و یا تسمه های داخلی آن دچار مشکل شده باشد و باید به یک متخصص ارجاع داده شود.


کار نکردن فن خارجی کولر گازی
در صورتی که فن خارجی کولر شما نمی چرخد، ابتدا فیوز و جعبه برق را بررسی کرده و در صورتی که مشکلی نداشت، فن را به وسیله یک تکه چوب تکان داده تا فن شما شروع به کار کند. در صورتی که همچنان مشکل حل نشد، کولر را خاموش کرده و با یک تعمیر کار تماس بگیرید زیرا در صورت کار کردن کولر ممکن است کمپرسور کولر شما بسوزد.


کار کرد دستگاه بیرونی در هنگام خاموش شدن کولر گازی
در صورتی که شما کولر گازی خود را خاموش کرده اید ولی سیستم بیرونی همچنان در حال کار کردن است این امکان وجود دارد که رله فرمان کمپرسور دچار اتصالی شده باشد و لازم است اتصالی را برطرف کرده و در صورت عدم امکان آن را تعویض نمایید.


کار نکردن دور تند کولر گازی
اگر کولر گازی شما روی دور کند کار می کند ولی روی دور تند قادر به کار کردن نمی باشد، می تواند کلید دور تند کولر دچار مشکل شده باشد و باید تعویض شود و یا رابط بین دور تند و کلید آن دچار اتصالی شده باشد.


اتاق شما به هوای دلخواه رسیده ولی خاموش نمی شود
در صورتی که هوای اتاق از خنکای دلخواه شما فرا تر رفته است ممکن است ترموستور از جای خود خارج شده و لازم است آن را بر سر جای خود قرار دهید در غیر این صورت خراب شده و باید آن را تعویض کنید. از دیگر دلایل این مشکل، می تواند عدم تنظیم صحیح تایمر کولر شما باشد و نیاز است آن را مطابق با دفترچه راهنما تنظیم نمایید.


خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
در صورتی که کولر گازی شما به طور ناگهانی خاموش شود ممکن است ترموستات کولر دچار مشکل شده باشد و برای رفع آن باید ترموستات را تعویض نمایید. از علت های دیگر خاموش شدن ناگهانی کولر گازی، خرابی برد می باشد. در صورتی که برد شما دچار مشکل شده باشد بهتر است تعمیر و یا تعویض آن را به یک متخصص بسپارید.


سرد نبودن باد کولر گازی
خنک نبودن باد کولر گازی می تواند دلایل متعددی داشته باشد که از جمله رایج ترین آن ها، تنظیم نبودن کولر می باشد و نیاز است آن را به وسیله ریموت کولر تنطیم نمایید.از دیگر دلایل سرد نبودن باد کولر گازی، کثیفی پنل داخل کولر می باشد و نیاز است تا آن را به صورت کامل تمیز نمایید. به طور خلاصه کولر گازی از آن دسته لوازمی است که باید مرتب سرویس شود تا از بروز مشکل جلوگیری کرده و باعث بهبود عملکرد آن شود.


مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی ایرانیان سرویس

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در تهران

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

نصب کولر گازی فوجی

جهت نصب کولر گازی ابتدا لازم است محل نصب را مشخص کند. این محل باید دارای فضای مناسب باشد.  بهتر است مراحل نصب به دست افراد حرفه ای صورت گرفته تا در آینده خطر آفرین نباشد. چنانچه جهت نصب کولر گازی خود به افراد حرفه ای نیاز دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا متخصصین ما مراحل نصب را به بهترین شکل انجام داده و ایمنی شما را تضمین کنند.

سرویس کولر گازی فوجی

گاهی ممکن است شل شدن یک پیچ باعث رساندن آسیب های جدی به کولر گازی شما شوند و سرویس دستگاه از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری کرده و باعث کاهش هزینه های شما می شوند. بنابراین بهتر است کولر گازی حداقل سالی یک مرتبه سرویس شوند تا باعث بهبود در عملکرد و افزایش عمر دستگاه شما شوند. چنانچه شما نیز جهت سرویس کولر گازی خود به دنبال یک سرویسکار قابل اعتماد هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 تعمیرکار کولر گازی فوجی

کولرها نیاز دارند هر شش ماه یک بار سرویس کامل شوند تا در صورتی که تکنسین متوجه نقص و یا مشکلی در دستگاه شدسریع آن را بر طرف سازد با این روش ایراد جدی تر متوجه دستگاه نخواهد شد، تعمیر کاران مرکز سرویس ایرانیان دارای مدارک فنی از آموزش فنی و حرفه ای هستند، در صورتی که کولر گازی شما دچار مشکل شد تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی و بر طرف می سازند.

 

هزینه تعمیر کولر گازی فوجی

قیمت تعمیر کولر گازی تعرفه مشخصی نداشته و با توجه به نوع قطعه و میزان خرابی آن، موقعیت مکانی، دستمزد تکنسین و … تعیین می شود.

نیم نگاهی به کولر گازی فوجی 36000 هزار مدل CIS-36-MR

کولر گازی فوجی 36000 هزار مدل CIS-36-MR امروزه کارشناسان با برسی های مختلف و علمی به این نتیجه رسیده اند که جهت ارامش و کار امد بودن جسم انسان یکی از اولیه ترین مواردی که باید رعایت بشود دمای مناسب محیط می باشد.

و جهت رسیدن به دمای ایده ال محیط ما قطعا نیازمند یک سیستم تهویه مطبوع مناسب می باشیم که قطعا ای تکنولژی در کولرهای گازی فوجی رعایت شده است.

از این روقصد داریم کولر گازی 36000 هزار فوجی مدل CIS-36-MR با قدرت 36هزار BTU و توان ایجاد سرمایش و گرمایش بسیار مطلوب را به شما معرفی کنیم، لطفا جهت ادامه مطلب با ما در ایرانیان سرویس همراه باشید.

کولر گازی 36000 هزار فوجی مدل CIS-36-MR متناسب با محیطی به مساحت 60 متر( حداقل) و 75 متر(حداکثر) می باشد.

نکته بسیار مهم دیگری که قبل از خرید باید در نظر داشته باشید خرید کولرگازی با ظرفیت متناسب با محیط می باشد زیرا هر محیط با کاربری مختلف ( مسکونی تجاری اداری ) نیاز به ظرفیت سنجی متناسب با محیط را نیازمند است.

با توجه به این موضوع که درصورت در نظر نگرفتن نوع کاربری محیط و خرید کولرگازی دستگاه شما دچار مشکلاتی مانند سوختن کمپرسور خواهد شد و بعضی از افراد با این نوع نگرش که من کولرگازی با توان بیشتر از نیاز خود میخرم تا سرمای بیشتری به من بدهد اقدام به خرید میکنند غافل از این موضوع که همین مورد هم میتواند باعث خرابی کولرگازی شما شود.
پیشنهاد میکنیم قبل از خرید به جدول تناسب محیط به صفحه (ظرفیت سنجی کولر گازی ) مراجعه فرمایید تا به کمک این جدول خریدی متناسب و مناسب با متراژ محیط خود داشته باشد.

نحوه ظرفیت سنجی کولرگازی

با توجه به این موضوع که شهرهای ایران دارای نوع اب هوای متفاوت ( گرم معتدل خشک) هستند لازم است که شما نوع کولرگازی خود را متناسب با محیط زندگی خود تهیه کنید زیرا تمامی کولرگازی های بازار توان کارکرد در دمای بالای 60 درجه سانتیگراد را ندارند و دچار مشکلات کمپرسور می شوند و از انجایی که کولرهای گازی در دو دسته حاره ای و معمولی تولید می شوند شما می بایست نسبت به این موضوع دقت لازم را انجام بدهید.

کمپرسور کولرگازی جنرال

 

مشخصات کلی کولر گازی 36000 هزار فوجی CIS-36-MR از لحاظ عملکرد:

1- تنظیم جهت پرتاب باد به دلخواه و تنظیم به وسیله ریموت کنترل

2- تنظیم سرمایش و گرمایش و قابلیت تنظیم برنامه بنابر شرایط آب هوایی مرطوب و خشک

3- عملکرد و قدرت فنی فوق العاده این دستگاه

4- جذب گردو غبار

5- دارای موتور اصلی

6- موتور اینورتر ( کم مصرف) ندارد.

توضیحات ظاهری پنل کولر گازی کولر گازی 36000 هزار فوجی CIS-36-MR :

از انجایی که یکی از موارد دارای اهمیت در خرید کولرگازی شکل ظاهری پنل می باشد باید به شما بگوییم که شرکت فوجی کولرگازی های خود را متناسب با سلیقه و نیاز شما تولیده کرده است بدین صورت که دارای سه شکل پنل می باشند ( مشکی اینه ای سفید ساده و مشکی مات ) 

و با توجه از استفاده تکنولژی روزدنیا در ساخت این مدل کولرگازی شما میتوانید با خیالی اسوده این مدل کولرگازی را خریداری کنید زیرا علاوه بر شکل ظاهری زیبا با توجه به دیسپلی دیجتال کار شده داخل درب پنل هنگامی که شما دستگاه کولرگازی خود را روشن میکنید جلوه ای بی نظیر و مدرن به محیط شما می بخشد.

قابلیت بعدی که بسیار چشمگیر و آرام بخش است تنظیم جهت پرتاب باد توسط ریموت کنترل است.

کولر گازی فوجی

در صورتی که محل نصب پنل کولرگازی شما دارای ابعاد تعیین شده از قبل مانند نصب مابین دو کمد و یا مابین دو دیوار و موارد این چنینی می باشد لازم است حتما قبل از خرید در رابطه با ابعاد و سایز پنل به صفحه ( ابعاد کولر گازی ) مراجعه فرمایید.

اطلاعات لازم جهت نصب کولر گازی قبل از خرید (*** مهم***)

بهتر است بدانید در صورتی که شرایط و توضیحات درج شده تصمیم خرید شما را نهایی کرده است، باید به یک مطلب انتهایی توجه لازم را داشته باشید.

جهت نصب کولر گازی می بایست چندین مورد را قبل از خرید در نظر داشته باشد :

1-فضای مناسب جهت قرار دادن ( OUT DOOR ) یا همان موتور دستگاه در بیرون ساختمان موجود باشد،

برای مثال: فضایی در پشت پنجره وجود داشته باشد که البته به وسیله تکنسین با نصب پایه دیواری انجام میشود . و یا آنکه در پشت بام فضای کافی بابت قرار دادن موتور دستگاه وجود داشته باشد.

2- البته در نظر داشته باشید در هنگام نصب کولر گازی فاصله محیط بیرونی با پنل تا یک متراژ مشخص بنابر توان دستگاه امکان پذیر می باشد.

3- یکی دیگر از مواردی که در نصب بسیار حائز اهمیت است توان ورودی برق محیطی ساختمانی است که کولر گازی در آن نصب می شود است، زیرا در صورتی که برق محیط متناسب با میزان برق مصرفی کولر گازی نباشد شما را به شدت دچار مشکل خواهد کرد.

4-متاسفانه این روزها نفرات زیادی هستند که به عنوان یک تکنسین کولرگازی در حال فعالیت هستند و درصورتی که هیچ گونه دوره تخصصی ندیده اند و بدون این که شما هنگام نصب متوجه بشوید باعث میشوند کولرگازی شما در طولانی مدت دچار اسیب های جدی بشود و ما به شما کمک خواهیم کرد با دفاتر خدماتی معتبر و متخصص ارتباط داشته باشید و بخش های دارای اهمیت و رعایت انها را به شما خواهیم گفت تا هنگام نصب کولرگازی از تکنسین مربوط بخواهید تا حتما انجام بدهد جهت اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش نحوه نصب کردن کولر گازی مراجعه بفرمایید.

نصاب کولرگازی حرفه ای

تفاوت کولر اینورتر (کم مصرف) و کولر گازی پر مصرف در چیست؟

نکته بسیار مهم دیگری که شما باید بدانید تفاوت فنی یک کولرگازی اینورتر ( کم مصرف ) با پر مصرف می باشد
زیرا تعدای از افراد سود جو با استفاده از عدم اگاهی شما اقدام به فروش کولرهای گازی پر مصرف به جای کم مصرف می کنند.

شما باید اگاهی این موضوع که در تمام کولرهای گازی اینورتر(کم مصرف) یک سری قطعات مشخص استفاده می شوند را پیدا کنید تا بتوانید کولرگازی های پر مصرف را از کم مصرف تشخیص دهید به علت جامع بودن این اطلاعات شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اینورتر (کم مصرف) چیست؟ مراجعه فرمایید.

تیگوکالا

آیا شما تفاوت های دستگاه های بانه ای ،شرکتی و تقلبی را می دانید ؟

متاسفانه امروزه افراد سود جویی اقدام به فروش کولرگازی های بانه ای به جای کولرگازی های شرکتی می کنند.
و شما دو راه بیشتر ندارید یا این که از سایت های فروش معتبر مانند تیگوکالا خرید خود را انجام دهید و یا این که به اگاهی خود اضافه کنید.

 

مرکز تعمیر کولر گازی و پکیج ایرانیان سرویس

مرکز سرویس ایرانیان دارای بیش از ۱۱ سال سابقه درخشان و مفید در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع برندهای کولرگازی و پکیج های دیواری و به وسیله تکنسین های مجرب و متخصص در این زمینه موفق شده اند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.
چنانچه جهت نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز خود به دنبال افراد متخصص و قابل اعتماد هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید تا مهندسین ما در زمان تعیین شده به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی ایرانیان سرویس

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در تهران

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

برگه‌ها

درخواست آنلاین تعمیرات

برندهای پکیج های دیواری که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 تعمیر و سرویس پکیج بوتان

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس

 تعمیر و سرویس پکیج فرولی

 تعمیر و سرویس پکیج آریستون

 تعمیر و سرویس پکیج تاچی

 تعمیر و سرویس پکیج مرکوری

 تعمیر و سرویس پکیج بوش

 تعمیر و سرویس پکیج لورچ

 تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس

 تعمیر و سرویس پکیج بیتا

 تعمیر و سرویس پکیج والترو

 تعمیر و سرویس پکیج لامبرت

 تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 تعمیر و سرویس پکیج نوتا

 تعمیر و سرویس پکیج ناوین

 تعمیر و سرویس پکیج دمراد

 تعمیر و سرویس پکیج اخگر

 

برندهای کولر گازی که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

 تعمیر و سرویس کولر گازی تراست

 تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال

 تعمیر و سرویس کولر گازی میتسوپیشی

 تعمیر و سرویس کولر گازی تی سی ال

 تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا

 تعمیر و سرویس کولر گازی هایر

 تعمیر و سرویس کولر گازی مک کوی

 تعمیر و سرویس کولر گازی اکسون

 تعمیر و سرویس کولر گازی تک وود

 تعمیر و سرویس کولر گازی هایسنس

 تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

 تعمیر و سرویس کولر گازی گری

 تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی

 تعمیر و سرویس کولر گازی کریر

 تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 تعمیر و سرویس کولر گازی ترنش

Call Now Buttonتماس با ما