تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر کولر گازی در تهران

 

تعمیر کولرگازی سامسونگ بهتر است به دست افراد حرفه ای انجام شود تا سریع مشکل (ایراد) اصلی کولر گازی پیدا شده و با کمترین زمان و هزینه کار انجام گیرد. از آن جا که کولرگازی ها نقش مهمی برای خنک کردن محیط را در منزل و محیط کار ایفا می کنند، خرابی آن همواره یکی از دغدغه های افراد به شمار می آید. مجموعه ایرانیان سرویس در نظر دارد برای رفاه هر چه بیشتر مشتریان آماده ارائه خدمات میباشد .مجموعه ایرانیان سرویس با دارا بودن 11 سال سابقه در تعمیرات کولر گازی با جمع آوری تکنیسینهای مجرب و حرفه ای آماده ارائه سرویس و خدمات به مشتریان عزیز میباشد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ همواره یکی از دغدغه های افراد می باشد و همچنین کولر گازیها با توجه به کارکرد آن دارای حساسیت و تخصص خاصی بوده و بهتر است توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شده تا در آینده دچار مشکل نشوید. سپردن تعمیر کولر گازی خود به دست افراد غیر حرفه ای کار درستی نبوده و ممکن است باعث آسیب رساندن به قطعات دیگر دستگاه شود. در صورتی که جهت تعمیر کولر گازی خود به افراد حرفه ای نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا متخصصین ما به کمک شما بشتابند.

side by side repairmanل2

کارشناسان متخصص

تمامی تکنسین های فعال در مرکز ایرانیان سرویس، با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید همراه آماده ارائه خدمات به نحو احسنت به مشتریان محترم می باشند.

rocket icon blue 2

خدمات فوری

ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به همشهریان محترم تهرانی در کلیه مناطق 22گانه شهر تهران به دلیل داشتن شعب و متخصصان کاربلد در این مناطق و آمادگی جهت اعزام به محل.

money icon blueد2

تعرفه های منصفانه

با توجه به بهره مندی از کارشناسان کاربلد و متخصص در زمینه تعمیرات انواع پکیج و کولر گازی، کلیه خدمات در جهت سرویس و یا تعمیر قطعات می باشد، نه تعویض آنها.

توجه داشته باشید برای دسترسی سریع و راحتر مشتریان عزیز به خیلی از صفحات ما میتوانند بر روی هر کدام از گزینهای زیر کلک کرده تا صفحه سایت برند مورد نظر خود را باز نماید.

برندهای پکیج های دیواری که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 تعمیر و سرویس پکیج بوتان

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس

 تعمیر و سرویس پکیج فرولی

 تعمیر و سرویس پکیج آریستون

 تعمیر و سرویس پکیج تاچی

 تعمیر و سرویس پکیج مرکوری

 تعمیر و سرویس پکیج بوش

 تعمیر و سرویس پکیج لورچ

 تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس

 تعمیر و سرویس پکیج بیتا

 تعمیر و سرویس پکیج والترو

 تعمیر و سرویس پکیج لامبرت

 تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 تعمیر و سرویس پکیج نوتا

 تعمیر و سرویس پکیج ناوین

 تعمیر و سرویس پکیج دمراد

 تعمیر و سرویس پکیج اخگر

 

برندهای کولر گازی که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تراست

 

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 

تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال

 

تعمیر و سرویس کولر گازی میتسوپیشی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تی سی ال

 

تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هایر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی مک کوی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی اکسون

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تک وود

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هایسنس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی گری

 

تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی ایران رادیاتور

 

تعمیر و سرویس کولر گازی بوتان

 

تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کریر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 

تعمیر و سرویس کولر گازی ترنشک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی وست پوینت

 

تعمیر و سرویس کولر گازی مدیا

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کن وود

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کین الکتریک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی گالانز

 

تعمیر و سرویس کولر گازی بوش

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تاچی ایر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی زیمنس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی آرچلیک

 

 

معرفی قطعات کولر گازی سامسونگ

 

 

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی از جهاتی شبیه به اجزاء یخچال هستند زیرا این کولرها با تبدیل گاز فریون به مایع و تبدیل دوباره فریون مایع به گاز تولید سرما می‌کنند. کولرهای گازی مدل های مختلفی دارند، از جمله کولرهای یک تکه یا پنجره‌ای، کولرهای دو تکه (اسپلیت)، کولرهای پرتابل (قابل حمل). در این مطلب به معرفی اجزاء کولرهای گازی پنجره‌ای و اسپلیت می‌پردازیم، زیرا اجزاء اصلی در کولرهای پرتابل و پنجره‌ای یکی هستند.

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی1

مانند کولرهای گازی پرتابل، به علت قرار گرفتن تمام اجزاء کولرهای گازی پنجره‌ای از جمله فن و کمپرسور درون یک بدنه، جابه جایی و نصب آن‌ها ساده تر است. اجزاء اصلی این کولرهای گازی شامل فیلتر، اپراتور، فن اپراتور، کمپرسور، کنداسور و فن کنداسور می‌شود که مانند شکل درون بدنه قرار گرفته اند.

 

 

 

 

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی2

هنگام نصب باید طبق شکل، اجزاء کولر گازی پنجره‌ای، قسمت کندانسور به سمت بیرون و اواپراتور به سمت داخل باشد زیرا هوا از فضای داخلی به درون کولر کشیده شده و پس از ورود به کویل اواپراتور خنک می شود. جلوی بدنه اهرمی وجود دارد که با حرکت دادن آن دریچه ی بین اواپراتور و کندانسور باز شده و هوای تازه به داخل وارد می شود.

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی3

اجزاء بخش سرمایش کولر گازی پنجره‌ای

اجزاء بخش سرمایش کولر گازی پنجره ای از یک شیر انبساط و کویل سرد تشکیل می‌شود. هوا از طریق لوله های مسی اوپراتور به این قسمت می‌رسد.

کمپرسور وسیله ای است که با یک موتور الکتریکی کار می کند و با ایجاد تغییرات فشار، باعث می شود هوا از ناحیه کم فشار به ناحیه پرفشارسیستم منتقل شود، به این ترتیب دو منطقه گرمایش و سرمایش ایجاد می‌شود. گاز خنک کننده که درون کمپرسور متراکم شده است، با فشار به سمت کندانسور رفته ودر آنجا با از دست دادن گرما تبدیل به مایع می شود.گاز مایع از طریق لوله ی مویی یا شیر انبساط از کندانسور خارج می‌شود و به ورودی اواپراتور میرسد. در اواپراتور کولر گازی پنجره ای ، ماده خنک کننده تبخیر می‌شود و از محیط اطراف خود که لوله های اواپراتور هستند، گرما می‌گیرد. فن هوای سرد درون این قسمت از اجزاء کولر گازی را به درون اتاق می فرستد.

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی4

اجزاء نیازمند سرویس در کولر گازی پنجره‌ای

از بین اجزاء کولر گازی پنجره‌ای، فیلترها، فن‌ها و کویل‌ها به طور مرتب نیاز به سرویس و نگهداری دارند.

فیلتر کولر گازی پنجره ای جلوی اواپراتور قرار دارد و به راحتی قابل باز شدن است . برخی فیلترها را می‌توان چندین بار با شست و شو مورد استفاده قرار داد اما برخی از انواع فیلترها یک بار مصرف هستند. تمیزکردن کویل ها و فیلترهای کولرهای گازی پنجره‌ای روی طول عمر و راندمان این دستگاه ها تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

 

اجزاء کولر گازی اسپلیت

کولر گازی اسپلیت دو بخش اصلی دارد: واحد درونی و واحد بیرونی، که به ترتیب در داخل و خارج اتاق قرار می‌گیرند.

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی5

اجزاء واحد بیرونی کولر گازی اسپلیت

واحد بیرونی شامل کمپرسور، فن، کویل کاندنسور و کویل اسپنشن می‌شود.

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی6

فن هوا را به داخل کشیده و ماده خنک کننده را خنک می‌کند. کامپرسور این ماده خنک کننده را به یونیت داخلی پمپ می‌کند. در اکثر کولرهای گازی این بخش درون یک جعبه مهروموم شده قرار دارد و نمیتوان موتور کامپرسور را از بیرون دید.

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی7

 

لوله‌های مسی

لوله‌های مسی واحد داخلی و خارجی کولر گازی اسپلیت را به هم متصل می‌کنند. بسته به میزان فاصله دو واحد داخلی و خارجی، این لوله ها ممکن است کوتاه‌تر یا بلندتر باشند. هرقدر این لوله‌ها بلندتر باشند، ماده خنک‌کننده سرمای بیشتری از دست می‌دهد پس لوله‌ها باید عایق باشند و بهتر است خیلی طولانی نباشند.

اجزاء تشکیل دهنده کولر گازی8

اجزاء واحد داخلی کولر گازی اسپلیت

کویل خنک‌کننده در واحد داخلی قرار دارد و با فین‌های آلومینومی پوشانده شده تا سرما را به خوبی منتقل کند. ماده‌خنک کننده با دمای بسیار پایین وارد کویل خنک‌کننده می‌شود و هوای اتاق که با یک دمنده به این قسمت مکیده شده است را خنک می‌کند. هوای خنک به اتاق فرستاده می‌شود و ماده خنک کننده که حالا دوباره تبدیل به گاز شده است از طریق لوله‌های مسی به کمپرسور در واحد بیرونی بازگردانده می‌شود. فیلتر در نوع کولر گازی اسپلیت دیواری درست جلوی فویل خنک کننده نصب شده است.

ایرانیان سرویس

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی سامسونگ

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

خرابی در قطعات کولر گازی سامسونگ

 

✔تغذیه برق کولر گازی :

در مواقع مواجه شدن با برق، کنترلرها را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که ایرادی مشاهده نکردید صفحه نمایش و چراغ ها را بررسی کنید و در صورت عدم مشاهده مشکل، جعبه تقسیم راچک کنید تا فیوز نپریده باشد و در صورت ایراد ریست کنید.

✔تعمیر کولر گازی:

یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در ایام تابستان، کولر گازی است که زندگی در دمای بالا را برای ما کمی مطلوب تر و آسان تر می کند. گاه دمای هوا در ایام تابستان، به ویژه در مناطق گرمسیر، تا بدان جا افزایش می یابد که تحمل خاموشی این دستگاه و یا خرابی آن حتی برای دقایقی اندک ممکن نیست. همگی ما در انتخاب دستگاههای برودتی وسواس ویژه ای به خرج می دهیم تا بهترین و کارامدترین دستگاه را تهیه کنیم. یکی از شرکت های معروف و پیشرو در ارائه تجهیزات برودتی، در طول چند سال اخیر، سامسونگ بوده است که تولیدات آن هم به دلیل تنوع و هم به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

اما کولرهای این برند نیز ، همچون سایر کولرهای گازی، به دلیل عدم توجه کاربران به سرویس های دوره ای و یا نکات مهم در نگهداری از آنها، گاه دچار خرابی و اختلال می گردند. در این میان، آنچه که مهم است تعمیر کولر گازی سامسونگ به شیوه ای اصولی و استاندارد است. تا هم قطعه معیوب و مشکل پیش آمده در آن تعمیر گردد و هم از بروز اختلالات دوچندان در دستگاه پیشگیری شود. مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ یکی از مجموعه های فعال در حوزه تعمیر و سرویس دوره ای کولر های گازی سامسونگ است که در این راه از همکاری با تعمیرکارانی مجرب و تجهیزاتی پیشرفته بهر برده است. در بخش های آتی با مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ و سرویس های ارائه شده در آن بیشتر آشنا می شویم.

✔شارژ گاز کولر گازی:

یکی از مهم ترین اقداماتی که در طول فرایند تعمیر کولر گازی سامسونگ انجام می شود، شارژ گاز این دستگاه است. همانطور که مطلع هستید، اساس کار کولر گازی و اسپلیت، استفاده از گازی به نام فریون است. چنانچه مقدار این گاز در دستگاه کم شده و یا تمام شود، کارکرد دستگاه نیز با مشکل مواجه خواهد شد و حتی ممکن است قطعات آن از کار بیفتند. آنچه در شارژ گاز کولر گازی سامسونگ اهمیت دارد و سطح کیفی این فرایند را به میزان چشمگیری افزایش می دهد، انتخاب بهترین روش شارژ و نیز استفاده از ابزار و مواد با کیفیت است.

اگر روش انتخابی با مدل دستگاه تناسب نداشته و یا کیفیت مواد مصرف کم باشد، کولرگازی شما عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. همکاران ما در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، ضمن رعایت این نکات، شارژ گاز را به بهترین شکل انجام خواهند داد. گفتنی است شارژ گاز کولر گازی سامسونگ در محل انجام شده و در هزینه و زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

✔تعمیر فن کولر گازی:

قطعه ای در کولر گازی وجود دارد که فن نامیده شده و با استفاده از یک موتور کوچک، فرایند تولید باد را در ستگاه کنترل می کند. موتور فن، از چندین خازن تشکیل شده که اگر از کار بیفتند، فن را دچار مشکل می کنند. برای تعمیر فن کولرگازی Samsung ، این خازن ها تعویض می شوند. البته گاهی هم این کار بی فایده بوده و موتور فن به کلی تعویض خواهد شد. تعویض فن، آخرین راه حلی است که همکاران ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ برای رفع مشکلات این قطعه اجرا می نمایند. پس از تعویض فن، چرخه تولید باد به حالت عادی باز می گردد و شما می توانید مثل روز اول، از کولر خود استفاده نمایید.

✔رفع نشتی کولر گازی :

به عنوان یکی از مهم ترین فرایندها در تعمیر کولر گازی سامسونگ ، باید به رفع نشتی آن اشاره کنیم. در اثر ترک خوردن لوله های کولر، گاز فرئون به بیرون نشت پیدا کرده و مشکلاتی را ایجاد می نماید. میزان زیاد این گاز، می تواند سلامتی کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین این مساله موجب کاهش سرمای دستگاه شده و به مرور زمان، قطعات را نیز درگیر خواهد کرد. از طرفی نشتی گاز، منجر به افزایش مصرف برق کولرگازی نیز خواهد شد. باید بدانید تنها تعمیرکاران مجرب لوازم خانگی قادر به تشخیص درست محل نشتی کولر و برطرف کردن آن هستند. رفع نشتی کولر گازی سامسونگ ، پس از پیدا کردن محل دقیق نشتی و با توجه به شدت آسیب دیدگی انجام خواهد شد.

 

واحد تعمیر کولر گازی سامسونگ:

یکی از واحدهای موجود در ایرانیان سرویس ، واحد تعمیر کولر گازی سامسونگ است که به ارائه تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم این دستگاه می پردازد. متقاضیان هر یک از سرویس های ارائه شده توسط این واحد می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی را ثبت نمایند.

بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ به محل مورد نظر اعزام شده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می نمایند. مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی سامسونگ با تجهیز فضای خویش به حضور زبده ترین کارشناسان توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران خویش ارائه نموده و تمامی نیازهای آنان را برطرف سازد. صبر و شکیبایی کارشناسان در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مجموعه در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ است.

تعمیر کولر گازی سامسونگ

 

 

✔تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی:

یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ، سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی است. اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ کاملا تخصصی بوده و باید اصولی انجام شود. انجام غیراصولی این کار، تبعاتی چون تولید صدای کمپرسور، کوتاه شدن عمر دستگاه و کاهش بازدهی دستگاه را در پی خواهد داشت. شما کاربران گرامی در صورت بروز خرابی در این بخش از دستگاه خویش می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید و سرویس های مربوطه را ظرف مدت زمانی اندک دریافت نمایید. در تعویض و تعمیر کمپرسور کولر گازی مراحل زیر طی می شود:

  • جداسازی موتور کولر گازی توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ
  • جاسازی موتور جدید کولر و وصل کردن اتصالات جداشده و جوشکاری دقیق آنها
  • شستشو با گاز ازت
  • شارژ گاز کولر گازی سامسونگ
  • خالی کردن گاز داخل کولر گازی
  • قطع کردن برق کولر گازی
  • جداسازی کمپرسور
  • جداسازی لوله های ارتباطی دستگاه

✔ضرورت تعمیر و سرویس کولر گازی 

شاید در ابتدای راه اندازیِ کولر، نیاز چندانی به سرویس کولر گازی سامسونگ نباشد لیکن با گذشت عمر مفید آن، یکی از ضرورت هایی خواهد بود که عدم توجه به آن آسیب جدی به دستگاه را وارد می سازد. کاربران این دستگاه آگاهی دارند که منظور از تعمیرات، تمامی سرویس هایی است که به بهبود عملکرد کولرگازی کمک می کنند و صرفاً به عملیات تعمیر و تعویض یک قطعه از دستگاه منحصر نمی گردد.

تعهد به سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ در دوره ‌های مشخص و سیکل‌ های معین سبب می‌ گردد تا ضمن پیشگیری از برخی خرابی ‌ها، میزان مصرف انرژی برق توسط این دستگاه نیز به حداقل میزان ممکن برسد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به سرویس های دوره ای و تعمیر کولر گازی سامسونگ از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

بهتر است در زمستان اگر قصد خروج از منزل را دارید، پکیج خود را روی حالت ضد یخ زدگی قرار داده تا پکیج شما یخ نزند. برای تنظیم آن می توانید مطابق با راهنما پیش بروید.

ایرانیان سرویس

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی سامسونگ

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس انواع کولر گازی سامسونگ

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

سرویس کولر گازی

بهتر است قبل از شروع فصل گرما نسبت به سرویس کولر گازی خود اقدام نمایید تا برای بهتر کارکردن دستگاه خود دچار اختلال در کولر گازی نگردید .کولر گازی  خود را سرویس نمایید تا باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن شود. سرویس کولر گازی بهتر است توسط افراد حرفه ای انجام شود تا در هزینه های شما در آینده صرفه جویی شود. همچنین به علت مصرف مداوم از کولر گازی ها باید مرتب سرویس شده تا در کارکرد آن اختلال ایجاد نکند. اگر به دنبال یک سرویس کار ماهر ومجرب برای سرویس کولر گازی خود هستید می توانید با مرکز سرویس ایرانیان تماس بگیرید.

 

 تعمیرکار کولر گازی

کولر گازی ها نیاز دارند هر یک سال یک بار سرویس کامل شوند تا در صورتی که تکنسین متوجه نقص و یا مشکلی در دستگاه شد سریع آن را بر طرف سازد با این روش ایراد جدی تر متوجه دستگاه نخواهد شد، تعمیر کاران مرکز سرویس ایرانیان دارای مدارک فنی از آموزش فنی و حرفه ای هستند، در صورتی که کولر گازی شما دچار مشکل شد تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی و بر طرف می سازند.

 

هزینه تعمیر کولر گازی

قیمت تعمیر کولر گازی در هر کولر گازی متفاوت بوده و عواملی همچون برند کولر گازی ، قطعه خراب شده و میزان خرابی، موقعیت مکانی، دستمزد تکنسین و … تعیین می شود. مرکز سرویس ایرانیان با در نظر گرفتن شریط اقتصادی  افراد، اولویت کار خود را بر روی تعویض قطعات قرار داده و در صورت عدم تعمیر آن را تعویض می نمایند. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

مرکز تعمیر کولر گازی ایرانیان سرویس

مرکز سرویس ایرانیان با استفاده از متخصصین حرفه ای و مجرب و همچنین بیش از ۱۱ سال سابقه درخشان و مفید در زمینه نصب، سرویس و تعمیر  کولر گازی و پکیج دیواری توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. چنانچه شما نیز جهت نصب، سرویس و تعمیر پکیج  و کولر گازی خود نیاز به متخصص داشتید از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و به لیست مشتریان ما بپیوندید.

ایرانیان سرویس

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی سامسونگ

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس انواع کولر گازی سامسونگ

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

انواع ارور کولر گازی سامسونگ در مدل های مختلف

 

ارور کولر گازی سامسونگ 12000-18000-24000

 

  • کد خطا E1 – اشکال خطا از سنسور هوای محیطی می باشد / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور
  • کد خطا E2 – مشکل ارور از سنسور لوله اوپراتور می باشد / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور
  • کد خطا E3 – علت خطا خرابی فن یونیت داخلی تعویض فن و در آخر خرابی از برد / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور
  • کد خطا E6 – این ارور مربوط است به خرابی مدار برد الکترونیک زمانی که تمام چراغها روشن شده است دستگاه نیاز به کد دارد ارور کولر گازی سامسونگ 45000 ایستاده
  • کد خطا E1 – خطای سنسور یونیت داخلی می باشد / خرابی سنسور یونیت داخلی مقدار مقاومت سنسور یونیت چک شود سیم کشی چک شود
  • کد خطا E5 – علت خطا از خرابی سنسور لوله یونیت داخلی / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از مدار برد
  • کد خطا E6 – مشکل خطا خرابی سنسور لوله یونیت داخلی / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از مدار برد

ارور کولر گازی سامسونگ 50000 ایستاده Queen

 

  • کد خطا E1 – خطای سنسور محیط یونیت داخلی می باشد / خرابی سنسور یونیت داخلی مقدار مقاومت سنسور یونیت چک شود سیم کشی چک شود
  • کد خطا EE – 00 – نقص در برق یونیت داخلی دستگاه
  • کد خطا EE – 01 – اشکال در برق یونیت خارجی
  • کد خطا E5 – علت خطا از خرابی سنسور لوله اوپراتور / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از مدار برد
  • کد خطا E6 – مشکل خطا خرابی سنسور کندانسور یونیت خارجی / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از مدار برد
  • کد خطا ER – مشکل در کابل ارتباطی بین یونبت خارجی و یونیت داخلی دستگاه
  • کد خطا EB – محل بستن فازها در یونیت بیرونی مشکل دارد
  • کد خطا ED – این ارور مربوط می شود به ﻣﺸﻜﻞ ارﺗﺒﺎﻃﻲ ﺑﻴﻦ دو ﺑﺮد اصلی و نمایشگر
  • کد خطا EA – مشکل در کابل های ارتباطی بین دو یونیت داخل و خارج می باشد

ارور کولر گازی سامسونگ دوتیکه ایستاده 50 هزار 3 فاز مدل Mirage

 

  • کد خطا E1 01 – مشکل در کابل های ارتباطی بین دو یونیت داخل و خارج می باشد
  • کد خطا E1 21 – علت خطا از سنسور محیطی یونیت داخلی / مقدار اهم سنسور چک شود سیم کشی بررسی شود / تعویض سنسور و در آخر خرابی برد
  • کد خطا E1 22 – این خطا مربوط است به سنسور لوله ورودی اوپراتور / بررسی مقدار اهم سنسور تعویض سنسور / سیم های ارتباطی چک شود و در آخر ایراد از مدار برد
  • کد خطا E1 54 – اشکال ارور از فن یونیت داخلی می باشد / سوختگی فن / سیم کشی چک شود و در آخر خرابی برد
  • کد خطا E1 62 – مشکل این ارور از حافظه دستگاه EEPROM پاک شدن برنامه و برنامه ریزی مجدد / کد گذاری شود و در نهایت تعویض مدار برد داخلی
  • کد خطا E1 63 – دستگاه نیاز به کد مجدد دارد
  • کد خطا E1 86 – پیغام این خطا از MPI
  • کد خطا E4 25 – علت خطا از ترتیب فازها 3 فاز می باشد فازها باید جا به جا شود

ارور کولر گازی سامسونگ مدلMultipanel classic

 

  • کد خطا t 0 – علت خطا مربوط است به سنسور محیطی کندانسور / سیم های ارتباطی به سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر مشکل از مدار برد
  • کد خطا t A – اشکال خطا مربوط است به سنسور لوله کندانسور A / بررسی سنسور و مقدار اهم آن / سیم کشی بررسی شود / تعویض سنسور و در آخر ایراد از برد
  • کد خطا t b – این ارور از سنسور لوله کندانسور B می باشد / بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن / سیم کشی بررسی شود و در آخر اشکال از مدار برد
  • کد خطا t c – پیغام این خطا مربوط می شود به سنسور لوله کندانسور C / بررسی سنسور و مقدار اهم آن / سیم کشی بررسی شود / تعویض سنسور و در آخر ایراد از برد
  • کد خطا A – علت خطا مربوط است به کارکرد یونیت در حالت تست A
  • کد خطا b – اشکال این خطا از کارکرد یونیت در حالت تست B است
  • کد خطا C – این ارور مشکل در کارکرد یونیت در حالت تست C می باشد
  • کد خطا CA – شرح کارکرد یونیت a در وضعیت تست صحیح می باشد
  • کد خطا c b – شرح کارکرد یونیت b در وضعیت تست صحیح می باشد
  • کد خطا CC –  شرح کارکرد یونیت c در وضعیت تست صحیح می باشد
  • کد خطا CO – علت خطا از ارتباط فرمان بین یونیت خارجی و تمام پنل ها / بررسی موتور فن خارجی و شیر برقی و در آخر مشکل از برد
  • کد خطا G – مشکل این ارور از کمبود گاز مبرد می باشد
  • کد خطا AC – این خطا مربوط است به بالا بودن دمای کندانسور A
  • کد خطا GC – اشکال این خطا مربوط می شود به بالا بودن دمای کندانسور B

ارور کولر گازی دو تیکه سامسونگ مدل کریستال

 

  • کد خطا E121 – اشکال خطا از سنسور هوای محیطی می باشد / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر ایراد ار برد
  • کد خطا E122 – مشکل ارور از سنسور لوله اوپراتور می باشد / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور
  • کد خطا E154 – اشکال ارور از فن یونیت داخلی می باشد / سوختگی فن / سیم کشی چک شود و در آخر خرابی برد
  • کد خطا E162 – علت خطا از مدار برد اصلی EEPROM پاک شدن برنامه و برنامه ریزی مجدد
  • کد خطا E142 – این خطا مربوط می شود به سنسور رطوبت سنج / مقدار اه سنسور بررسی شود / تعویض سنسور و در آخر مشکل از برد
  • کد خطا E186 – پیغام این خطا از MPI
  • زمانی که کل نمایشگر چشمک میزند دستگاه نیاز به کد مجدد دارد

ارور کولر گازی ایستاده سامسونگ مدل waltz nova 30kbtu

 

  • کد خطا E1 03 – این ارور مربوط می شود به ﻣﺸﻜﻞ ارﺗﺒﺎﻃﻲ ﺑﻴﻦ دو ﺑﺮد اصلی و نمایشگر
  • کد خطا E1 21 – علت خطا از سنسور محیطی یونیت داخلی / مقدار اهم سنسور چک شود سیم کشی بررسی شود / تعویض سنسور و در آخر خرابی برد
  • کد خطا E1 22 – مشکل ارور از سنسور لوله اوپراتور می باشد / مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور و در آخر ایراد از مدار برد
  • کد خطا E1 42 – این خطا مربوط می شود به سنسور رطوبت سنج / مقدار اه سنسور بررسی شود / تعویض سنسور و در آخر مشکل از برد
  • کد خطا E1 54 – اشکال ارور از موتور فن یونیت داخلی می باشد / سوختگی فن / سیم کشی چک شود و در آخر خرابی برد
  • کد خطا E1 62 – این ارور مربوط می شود به مدار برد EEPROM دستگاه برد اصلی یونیت
  • کد خطا E1 63 – این خطا از پارامتر در برد EEPROM دستگاه می باشد پاک شدن برنامه و برنامه ریزی مجدد / خرابی مدار برد الکترونیک
  • کد خطا E1 93 – این خطا مربوط می شود به سیگنال برد نمایشگر ﻣﺸﻜﻞ ارﺗﺒﺎﻃﻲ ﺑﻴﻦ دو ﺑﺮد اصلی و نمایشگر
  • کد خطا E1 94 – پیغام خطا از سیگنال برد اصلی داخلی ﻣﺸﻜﻞ ارﺗﺒﺎﻃﻲ ﺑﻴﻦ دو ﺑﺮد اصلی و نمایشگر
  • کد خطا E2 37 – مشکل خطا از سنسور کندانسور می باشد / خرابی سنسور کندانسور / مقدار مقاومت سنسور کندانسور بررسی شود و در آخر خرابی برد
  • کد خطا E4 79 – علت خطا از ارتباط فرمان یونیت داخلی با یونیت خارجی / بررسی موتور فن خارجی و شیر برقی و در آخر مشکل از برد

درخواست آنلاین تعمیرات

برندهای پکیج های دیواری که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 تعمیر و سرویس پکیج بوتان

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس

 تعمیر و سرویس پکیج فرولی

 تعمیر و سرویس پکیج آریستون

 تعمیر و سرویس پکیج تاچی

 تعمیر و سرویس پکیج مرکوری

 تعمیر و سرویس پکیج بوش

 تعمیر و سرویس پکیج لورچ

 تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس

 تعمیر و سرویس پکیج بیتا

 تعمیر و سرویس پکیج والترو

 تعمیر و سرویس پکیج لامبرت

 تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 تعمیر و سرویس پکیج نوتا

 تعمیر و سرویس پکیج ناوین

 تعمیر و سرویس پکیج دمراد

 تعمیر و سرویس پکیج اخگر

 

برندهای کولر گازی که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

 تعمیر و سرویس کولر گازی تراست

 تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال

 تعمیر و سرویس کولر گازی میتسوپیشی

 تعمیر و سرویس کولر گازی تی سی ال

 تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا

 تعمیر و سرویس کولر گازی هایر

 تعمیر و سرویس کولر گازی مک کوی

 تعمیر و سرویس کولر گازی اکسون

 تعمیر و سرویس کولر گازی تک وود

 تعمیر و سرویس کولر گازی هایسنس

 تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

 تعمیر و سرویس کولر گازی گری

 تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی

 تعمیر و سرویس کولر گازی کریر

 تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 تعمیر و سرویس کولر گازی ترنش

Call Now Buttonتماس با ما