تعمیر پکیج باکسی

تعمیر پکیج باکسی از جمله خدماتی است که ایرانیان سرویس به مشتریان خود ارایٔه می کند. پکیج ها به دلیل کارکرد مداوم ممکن است دچار ایراداتی شوند و در صورتی که به این مشکلات رسیدگی شود و به موقع توسط متخصص برطرف شود می تواند با هزینه اندکی مشکل رفع شود اما چنانچه به موقع و به دست افراد غیر حرفه ای تعمیر شود می تواند باعث خسارات زیادی شود. بنابراین بهتر است در صورت مشاهده مشکلی در پکیج آن را سریع با یک متخصص در میان بگذارید. ایرانیان سرویس دارای متخصصین با تجربه و ماهر در این زمینه بوده و با تعمیر اصولی باعث کاهش هزینه های شما می شود. جهت تعمیر پکیج دیواری  کافیست با این مرکز تماس حاصل نمایید.

side by side repairmanل2

کارشناسان متخصص

تمامی تکنسین های فعال در مرکز ایرانیان سرویس، با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید همراه آماده ارائه خدمات به نحو احسنت به مشتریان محترم می باشند.

rocket icon blue 2

خدمات فوری

ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به همشهریان محترم تهرانی در کلیه مناطق 22گانه شهر تهران به دلیل داشتن شعب و متخصصان کاربلد در این مناطق و آمادگی جهت اعزام به محل.

money icon blueد2

تعرفه های منصفانه

با توجه به بهره مندی از کارشناسان کاربلد و متخصص در زمینه تعمیرات انواع پکیج و کولر گازی، کلیه خدمات در جهت سرویس و یا تعمیر قطعات می باشد، نه تعویض آنها.

تعمیرگاه تخصصی تعمیر پکیج باکسی در تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید برای دسترسی سریع و راحتر مشتریان عزیز به خیلی از صفحات ما میتوانند بر روی هر کدام از گزینهای زیر کلک کرده تا صفحه سایت برند مورد نظر خود را باز نماید.

برندهای پکیج های دیواری که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 تعمیر و سرویس پکیج بوتان

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس

 تعمیر و سرویس پکیج فرولی

 تعمیر و سرویس پکیج آریستون

 تعمیر و سرویس پکیج تاچی

 تعمیر و سرویس پکیج مرکوری

 تعمیر و سرویس پکیج بوش

 تعمیر و سرویس پکیج لورچ

 تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس

 تعمیر و سرویس پکیج بیتا

 تعمیر و سرویس پکیج والترو

 تعمیر و سرویس پکیج لامبرت

 تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 تعمیر و سرویس پکیج نوتا

 تعمیر و سرویس پکیج ناوین

 تعمیر و سرویس پکیج دمراد

 تعمیر و سرویس پکیج اخگر

 

برندهای کولر گازی که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تراست

 

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 

تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال

 

تعمیر و سرویس کولر گازی میتسوپیشی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تی سی ال

 

تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هایر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی مک کوی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی اکسون

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تک وود

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هایسنس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی گری

 

تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی ایران رادیاتور

 

تعمیر و سرویس کولر گازی بوتان

 

تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کریر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 

تعمیر و سرویس کولر گازی ترنشک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی وست پوینت

 

تعمیر و سرویس کولر گازی مدیا

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کن وود

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کین الکتریک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی گالانز

 

تعمیر و سرویس کولر گازی بوش

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تاچی ایر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی زیمنس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی آرچلیک

 

 

نصب پکیج باکسی

نصب پکیج باکسی دارای اصول و قوانینی بوده و بایستی تمامی مراحل به شکل اصولی انجام شده تا از آسیب به پکیج شما پیشگیری شود. در نتیجه نصب بایستی به دست نصاب حرفه ای انجام شده تا سبب بهبود عملکرد پکیج شما شود. چنانچه به یک نصاب با تجربه برای نصب پکیج خود نیاز داشتید کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

 

سرویس پکیج باکسی

سرویس پکیج باکسی از عواملی است که به صورت مداوم باید به آن توجه داشته باشید، توصیه می شود پکیج خود را حداقل سالی یک مرتبه سرویس کرده تا سبب بهبود عملکرد و افزایش عمر آن شوید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم جهت سرویس پکیج خود از یک سرویسکار با تجربه کمک گرفته تا سرویس به شکل صحیح انجام شود. در صورتی که به دنبال یک سرویس کار ماهر در تهران هستید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در نزدیک  ترین زمان ممکن نسبت به سرویس پکیج شما اقدام کنند.

 

تعمیرات پکیج باکسی

از آن جا که ایرانیان سرویس یکی از نمایندگی های مجاز و فعال تعمیرات پکیج باکسی در تهران می باشد، چنانچه پکیج شما چار مشکل شد می توانید با این نمایندگی تماس گرفته تا در اسرع وقت پکیج شما را به بهترین نحو تعمیر کنند. در صورتی که پکیج شما دچار مشکل شده و به دنبال یک تعمیرکار قابل اعتماد هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از تعمیرکاران ایرانیان سرویس می باشد. این مرکز آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران می باشند.

تعمیرگاه تخصصی تعمیر پکیج باکسی در تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

مشکلات متداول پکیج باکسی

 

چرا پکیج باکسی آبریزش دارد؟

این مشکل می تواند به دلایل متعددی رخ دهد که از جمله این دلایل پایین بودن فشار پکیج می باشد. بنابراین در صورت بروز این مشکل ابتدا فشار پکیج را چک کنید. فشار پکیج باید بین یک الی یک و نیم باشد و در صورتی که پکیج در این بازه قرار داشت یعنی فشار پکیج شما طبیعی می باشد احتمالا رادیاتورها هوا گرفته و نیاز به هواگیری دارد.


علت بالا رفتن و یا افت ناگهانی فشارر پکیج چیست؟

از شایع ترین دلیل این مشکل وجود رسوب درون مبدل ها می باشد و باید اسید شویی شود ولی چنانچه مشکل با رسوب گیری نیز حل نشد ارتفاع شعله پکیج را چک کنید واگر مشکلی نداشت احتمالا پمپ نیم سوز شده و نیاز به تعمیر دارد.


دلیل سر و صدای غیرطبیعی پکیج باکسی چیست؟

با گذشت زمان و استفاده زیاد از پکیج ها به دلیل استهلاک ممکن است پکیج به صدا بیفتد که در این صورت ممکن است ایراد از پمپ گرمایش مرکزی دستگاه باشد که با هواگرفتن و جمع شدن حباب داخل پمپ ها این سر و صدا تولید می شود. برای رهایی از این سر و صدا کافیست شیر هواگیری موجود بر روی پشت بدنه پکیج را مقداری باز کرده تا هوای داخل پکیج تخلیه شود.


 

دلیل گرم نشدن بدنه رادیاتورها و آب مصرفی چیست؟

در صورت مواجه شدن با این مشکل ابتدا برق ساختمان را بررسی کنید، در صورت وجود برق در ساختمان و در دستگاه، فشار گاز ساختمان را چک کنید، در صورتی که هیچ کدام مشکلی نداشتند، احتمالا مشکلی در پمپ پکیج به وجود آمده و بهتر است مشکل را با یک تعمیرکار در میان بگذارید.


چرا پکیج باکسی آب را زیادی گرم می کند؟

در صورتی که آب مصرفی بیش از اندازه داغ بود این احتمال وجود دارد که ترموستات دستگاه دچار ایراد شده باشد و باید تعمیر و یا در صورت عدم تعمیر تعویض شود.


دلیل بوی گاز پکیج چیست؟

در صورتی که بوی گاز از پکیج شما به مشام رسید احتمالا ایرادی در اتصالات پکیج شما به وجود آمده است بنابراین در این مواقع شیر گاز پکیج را بسته و فورا مشکل را با یک تعمیرکار در میان بگذارید.


قسمت بالایی و میانی پکیج سرد می باشد، دلیل را بررسی کنید؟

با جمع شدن رسوبات در داخل اتصالات پکیج این مشکل رخ میدهد بنابراین نیاز است که پکیج خود را در فواصل زمانی مشخصی سرویس کنید تا با رسوب گیری به موقع مشکلی در پکیج شما به وجود نیاید.


علت خاموشی ناگهانی پکیج چیست؟

دلایل متعددی می تواند باعث به وجود آمدن این مشکل شود که از جمله این دلایل ایراد در ترموستات، افت فشار گاز، افت فشار پکیج و یا بسته بودن شیرهای گاز می باشد. در صورت بروز این مشکل باید تمامی این قسمت ها را بررسی کرده و مشکل را رفع نمایید.


چرا دکمه های پکیج از کار افتاده است؟

با از کار افتادن دکمه های پکیج می تواند مشکلاتی را برای پکیج ایجاد کند که از جمله رایج ترین این مشکلات خاموش و روشن شدن پکیج، داغ بودن بیش از حد آب مصرفی و صدای کلیک ترموستات می باشد و تنها راه رفع این مشکل تعویض کلید ها می باشد.


چرا از پکیج نور و شعله خارج می شود؟

از رایج ترین دلیل این مشکل شکسته شدن ترموکوبل می باشد که بایستی تعمیر و در صورت عدم تعمیر آن را تعویض کرد.

تعمیرگاه تخصصی تعمیر پکیج باکسی در تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

قیمت تعمیر پکیج باکسی

تعمیر پکیج باکسی بر اساس عواملی چون دستمزد تکنسین، موقعیت مکانی، برند قطعه، نوع قطعه و … تعیین می شود. جهت اطلاع از هزینه تعمیر پکیج باکسی می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با متخصصین ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند. ایرانیان سرویس نهایت سعی خود را کرده تا با تعمیر اصولی پکیج، سبب کاهش هزینه های شما شوند.

تعمیر پکیج دیواری

چرا از خدمات ایرانیان سرویس استفاده کنیم؟

ایرانیان سرویس دارای متخصصین با تجربه بوده و با تعمیرات اصولی باعث جلب رضایت شما خواهند شد.

این مرکز آماده خدمت رساتی در ۲۴ ساعت شبانه روز می باشند.

تکنسین های ایرانیان سرویس بسیار وقت شناس بوده و راس ساعت تعیین شده در محل حاضر می شوند.

تعمیرکاران ایرانیان سرویس از قطعات اصلی هنگام تعمیر استفاده می کنند.

ایرانیان سرویس آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط شبانه روز می باشند.

این مرکز نهایت سعی خود را می کنند تا باعث کاهش هزینه های تعمیر شما شوند.

 

نمایندگی محاز تعمیرات پکیج باکسی در شرق تهران

ایرانیان سرویس یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات پکیج باکسی در شرق تهران بوده که دارای یک  تیم متخصص و مجرب می باشد. این مرکز آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط شرق تهران می باشد. در صورت بروز مشکل در پکیج تنها کافیست با این مرکز تماس حاصل نمایید.

 

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج باکسی در غرب تهران

تعمیر پکیج باکسی در غرب تهران از خدماتی است که ایرانیان سرویس به شما غرب نشینان عزیز ارایٔه می دهند. این مرکز با داشتن تکنسین های با تجربه آماده خدمت رسانی به همه مناطق و محلات غرب تهران می باشند. هچنین این مرکز دارای سابقه طولانی مدت و درخشان در زمینه تعمیرات پکیج باکسی می باشد. ایرانیان سرویس آماده سرویس و تعمیر پکیج شما غرب نشینان تهرانی می باشند.

 

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج باکسی در شمال تهران

در صورتی که ساکن شمال تهران هستید و به دنبال فردی متخصص جهت نصب و تعمیر پکیج خود هستید تنها کافیست با ما در مرکز ایرانیان سرویس تماس گرفته تا در نزدیک ترین زمان در محل مورد نظر شما حضور پیدا کنند. این مرکز با داشتن تکنسین های با تجربه و ماهر در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج باکسی در جنوب تهران

مرکز تعمیرات تخصصی ایرانیان سرویس شامل یک تیم متخصص و با تجربه در زمینه تعمیرات پکیج باکسی بوده و آماده خدمت رسانی در تمامی ساعت شبانه روز می باشد. این مرکز شامل تکنسین های مجرب در زمینه تعمیرات و سرویس پکیج باکسی بوده و کافیست با این مرکز تماس بگیرید تا در نزدیک ترین زمان متخصصین ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

 

کدهای خطای پکیج باکسی

مدل اکو  ECCO 3

ارور E01 به علت تشخیص یا تشکیل شعله

ارور E02  فعال شدن کلید حرارتی

اروربه علت  E03  مسدود شدن مسیر دودکش همچنین فعال شدن ترموستات دود.

ارور E04 به دلیل دریافت سیگنال غییر معمولی به برد کنترل اتفاق می افتد.

ارورE05  به علت مسدود شدن دودکش  و همچنین به دلیل خرابی در پرشر سوئئچ هوا.

ارورE06 به دلیل  نرسیدن هوا به پکیج یا مسدود شدن مسیر دودکش اتفاق می افتد.

ارورE08   به علت ریست کردن بیش از ۵ بار در یک ساعت اتفاق می افتد.

ارورE10 به دلیل   افت فشار آب مدار گرمایش و باز بودن  پرشر سوئئچ آب

ارور  E25 به دلیل  افت بیش از حد دما و عدم گردش آب

 

ارورE35 به دلیل  کمبود شعله اولیه و نرسیدن آب به سنسور اتفاق می افتد.

ارورE43 این ارور زمان اتفاق می افتد که  در کمتر از ۹ دقیقه به طور متوالی ۶ بار کد E38 اعلام شود.

 

مرکز تعمیرات تخصصی ایرانیان سرویس

مرکز تعمیرات تخصصی ایرانیان سرویس شامل یک تیم ماهر و مجرب در زمینه نصب، سرویس و تعمیر انواع برندهای پکیج بوده و در طی سال ها فعالیت مفید و درخشان خود در این زمینه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. چنانچه به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه در تهران نیاز داشتید، می توانید با این مرکز تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر پکیج شما اقدام کنند. از دیگر اقدامات این مجموعه تعمیر پکیج لامبرت، تعمیر پکیج مرکوری می باشد.

درخواست آنلاین تعمیرات

برندهای پکیج های دیواری که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 تعمیر و سرویس پکیج بوتان

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس

 تعمیر و سرویس پکیج فرولی

 تعمیر و سرویس پکیج آریستون

 تعمیر و سرویس پکیج تاچی

 تعمیر و سرویس پکیج مرکوری

 تعمیر و سرویس پکیج بوش

 تعمیر و سرویس پکیج لورچ

 تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس

 تعمیر و سرویس پکیج بیتا

 تعمیر و سرویس پکیج والترو

 تعمیر و سرویس پکیج لامبرت

 تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 تعمیر و سرویس پکیج نوتا

 تعمیر و سرویس پکیج ناوین

 تعمیر و سرویس پکیج دمراد

 تعمیر و سرویس پکیج اخگر

 

برندهای کولر گازی که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

 تعمیر و سرویس کولر گازی تراست

 تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال

 تعمیر و سرویس کولر گازی میتسوپیشی

 تعمیر و سرویس کولر گازی تی سی ال

 تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا

 تعمیر و سرویس کولر گازی هایر

 تعمیر و سرویس کولر گازی مک کوی

 تعمیر و سرویس کولر گازی اکسون

 تعمیر و سرویس کولر گازی تک وود

 تعمیر و سرویس کولر گازی هایسنس

 تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

 تعمیر و سرویس کولر گازی گری

 تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی

 تعمیر و سرویس کولر گازی کریر

 تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 تعمیر و سرویس کولر گازی ترنش

Call Now Buttonتماس با ما