تعمیر پکیج ایرفو

تعمیر پکیج دیواری ایرفو بهتر است به دست افراد حرفه ای انجام شود. از آن جا که پکیج ها نقش مهمی را در منزل و محیط کار ایفا می کنند، خرابی آن همواره یکی از دغدغه های افراد به شمار می آید. این پکیج ها ایرفو با توجه به اشغال فضای کم جایگزین مناسبی برای موتورخانه ها بوده و از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار می باشند. و همچنین پکیج ها علاوه بر اشغال کم فضا، برای هر واحد مسکونی مستقل بوده و کارکردی بدون سر و صدا دارد. سوخت مصرفی پکیج دیواری ایرفو گاز و برق بوده و دارای و از مصرف پایین تری در مقایسه با موتورخانه ها برخوردار می باشد.

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری ایرفو

تعمیرات پکیج دیواری همواره یکی از دغدغه های افراد می باشد و همچنین پکیج ها با توجه به کارکرد آن دارای حساسیت و تخصص خاصی بوده و بهتر است توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شده تا در آینده دچار مشکل نشوید. سپردن تعمیر پکیج خود به دست افراد غیر حرفه ای کار درستی نبوده و ممکن است باعث آسیب رساندن به قطعات دیگر دستگاه شود. در صورتی که جهت تعمیر پکیج دیواری خود به افراد حرفه ای نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا متخصصین ما به کمک شما بشتابند.

side by side repairmanل2

کارشناسان متخصص

تمامی تکنسین های فعال در مرکز ایرانیان سرویس، با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید همراه آماده ارائه خدمات به نحو احسنت به مشتریان محترم می باشند.

rocket icon blue 2

خدمات فوری

ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به همشهریان محترم تهرانی در کلیه مناطق 22گانه شهر تهران به دلیل داشتن شعب و متخصصان کاربلد در این مناطق و آمادگی جهت اعزام به محل.

money icon blueد2

تعرفه های منصفانه

با توجه به بهره مندی از کارشناسان کاربلد و متخصص در زمینه تعمیرات انواع پکیج و کولر گازی، کلیه خدمات در جهت سرویس و یا تعمیر قطعات می باشد، نه تعویض آنها.

معرفی قطعات پکیج دیواری ایرفو

ترمیستور پکیج دیواری: ترمیستور یک مقاومت از جنس نیمه هادی بوده و حساس به درجه حرارت می باشد. میزان مقاومت این قطعه با پایین آمدن دما کاهش می یابد.

فلوسوییچ پکیج دیواری: فلوسوییچ در راه آب ورودی به شوفاژ قرار گرفته و مثل یک کلید سبب می شود جریان الکتریکی قطع و وصل شود. در درون این قطعه یک قطعه شناور موجود است که قادر به بالا و پایین رفتن می باشد.

شیر پر کن پکیج دیواری: این شیر جهت آب گیری سیستم کاربرد دارد. این شیر بین آب سرد ورودی داخل پکیج و پکیج حرارتی قرار گرفته و با باز نمودن این شیر، آب را به اندازه نیاز وارد سیستم می کند.

شیر تخلیه آب مدار گرمایشی: همان طور که از نام این قطعه معلوم است، این قطعه هنگام خرابی، سرویس و یا تعمیر پکیج به وسیله این شیر، آب گرم داخل پکیج را از این قسمت خارج می کنند.

شیر اطمینان: این شیر، یک شیر حساس به دما بوده و زمانی که حرارت سیستم از حد مجاز بالاتر می رود، با گشودن مسیر خروجی این شیر، آب اضافی و فشار از سیستم خارج می شود.

گیج دما و فشار: گیج دما و فشار در واقع همان دما سنج و یا فشار سنج بوده که بر روی بدنه پکیج واقع شده است و دما و فشار پکیج را به ما نشان می دهد.

کلید حرارتی مدار گرمایش: این قطعه لوله آب مدار گرمایش را مورد بررسی قرار داده و هنگامی که دمای خط لوله به میزان دمای مورد نظر رسید، مشعل را خاموش می کند.

سنسور دود: این سنسور در قسمت بالایی کلاهک قرار گرفته و هنگامی که دود کش وظیفه خود را به طور صحیح انجام ندهد، این کلاهک داغ شده و این حرارت توسط سنسور مشخص شده و فرمان خاموشی را به برد صادر می کند.

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایرانیان سرویس

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

توجه داشته باشید برای دسترسی سریع و راحتر مشتریان عزیز به خیلی از صفحات ما میتوانند بر روی هر کدام از گزینهای زیر کلک کرده تا صفحه سایت برند مورد نظر خود را باز نماید.

برندهای پکیج های دیواری که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 تعمیر و سرویس پکیج بوتان

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس

 تعمیر و سرویس پکیج فرولی

 تعمیر و سرویس پکیج آریستون

 تعمیر و سرویس پکیج تاچی

 تعمیر و سرویس پکیج مرکوری

 تعمیر و سرویس پکیج بوش

 تعمیر و سرویس پکیج لورچ

 تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس

 تعمیر و سرویس پکیج بیتا

 تعمیر و سرویس پکیج والترو

 تعمیر و سرویس پکیج لامبرت

 تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 تعمیر و سرویس پکیج نوتا

 تعمیر و سرویس پکیج ناوین

 تعمیر و سرویس پکیج دمراد

 تعمیر و سرویس پکیج اخگر

 

برندهای کولر گازی که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تراست

 

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 

تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال

 

تعمیر و سرویس کولر گازی میتسوپیشی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تی سی ال

 

تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هایر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی مک کوی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی اکسون

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تک وود

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هایسنس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی گری

 

تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی ایران رادیاتور

 

تعمیر و سرویس کولر گازی بوتان

 

تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 

تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کریر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 

تعمیر و سرویس کولر گازی ترنشک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی وست پوینت

 

تعمیر و سرویس کولر گازی مدیا

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کن وود

 

تعمیر و سرویس کولر گازی کین الکتریک

 

تعمیر و سرویس کولر گازی گالانز

 

تعمیر و سرویس کولر گازی بوش

 

تعمیر و سرویس کولر گازی تاچی ایر

 

تعمیر و سرویس کولر گازی زیمنس

 

تعمیر و سرویس کولر گازی آرچلیک

 

 

خرابی در قطعات پکیج دیواری ایرفو

تغذیه برق پکیج دیواری: در مواقع مواجه شدن با برق، کنترلرها را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که ایرادی مشاهده نکردید صفحه نمایش و چراغ ها را بررسی کنید و در صورت عدم مشاهده مشکل، جعبه تقسیم راچک کنید تا فیوز نپریده باشد و در صورت ایراد ریست کنید.

تغذیه گاز پکیج دیواری: در صورتی که بوی گاز به مشام شما رسید، ابتدا در و پنجره ها را باز کرده با آتش نشانی و مامورین گاز تماس بگیرید و پس از آن با یک متخصص تماس گرفته تا در محل شما حاضر و مشکل را برطرف نمایند.

شعله پیلوت پکیج دیواری: در صورتی که شعله پیلوت شما دچار مشکل شده باشد به احتمال زیاد تنطیمات پیلوت صحیح نبوده و باید مطابق با دفترچه راهنما آن را تنظیم نمایید.

پروگرام های پکیج دیواری: پروگرام ها یا همان تایمرها ممکن است آنالوگ، دیجیتال و یا الکترونیکی باشند. با استفاده از تایمرها می توان زمان روشن و خاموش شدن پکیج را تنظیم نمود.

لوله های پکیج دیواری: این امکان وجود دارد که لوله های پکیج دیواری پس از مدتی به علت های گوناگون فرسوده شده و آب از آن چکه می کند. برای جلوگیری از مشکل در لوله کشی باید آن را تعویض نمایید.

 

مشکلات متداول پکیج ها ی ایرفو

سیستم کار کرده ولی رادیاتورها گرمای لازم را ندارند، علت چیست؟

اگر سیستم شما کار می کند ولی رادیاتور شما قادر به گرم کردن هوای محیط نیست می تواند به علت هوا داشتن رادیاتورها باشد و برای رفع آن لازم است سیستم هواگیری شود.

علت یخ زدگی لوله های پکیج دیواری چیست؟

بهتر است در زمستان اگر قصد خروج از منزل را دارید، پکیج خود را روی حالت ضد یخ زدگی قرار داده تا پکیج شما یخ نزند. برای تنظیم آن می توانید مطابق با راهنما پیش بروید.

علت گرم نشدن آب پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که پکیج قادر نبود آب پکیج دیواری را به میزان مورد نیاز گرم کند ممکن است مشکل از خرابی فلوسوییچ باشد که بهتر است آن را ابتدا تعمیر کرده و در صورت عدم تعمیر آن را تعویض نمایید.

علت پایین بودن ارتفاع شعله های پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که حس کردید ارتفاع شعله های پکیج دیواری خود به خود کم شده می تواند مشکل از پایین بودن فشار گاز ساختمان و یا عدم تنظیم صحیح فشار گاز سیستم شما باشد.

در صورتی که هر دوی این مشکل برطرف شد ولی همچنان ارتفاع شعله ها پایین بود، می تواند وجود هوا در رادیاتورها باشد که باید آن را هواگیری نمایید. در صورتی که رادیاتورها را هواگیری کرده ولی همچنان ارتفاع شعله ها پایین بود، احتمالا مبدل ها رسوب گرفته و می بایست آن را رسوب گیری کنید.

علت گرم و سرد شدن آب پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که آب پکیج شما سرد و گرم می شود ممکن است مبدل دچار رسوب گرفتگی شده باشد و لازم است برای رفع این مشکل، آن را رسوب گیری نمایید. از دیگر علت های این مشکل می تواند، ضعیف شدن پمپ آب باشد و باید قبل از سوختن پمپ آن را تعمیر نمایید.

علت روشن شدن انفجاری پکیج دیواری چیست؟

علت روشن شدن انفجاری پکیج دیواری، خرابی جرقه زن می باشد. زمانی که شیر آب گرم باز می شود، سنسور تشخیص جریان آب، به صورت هم زمان دستور باز کردن گاز و به فندک نیز دستور جرقه زدن راصادر می کند. در این مواقع در صورتی که جرقه زن با قدرت زیاد و یا به موقع جرقه نزند، در محفظه گاز جمع شده و موقعی که جرقه زده می شود، به صورت انفجاری روشن می شود.

علت پایین بودن درجه گرمایش پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که درجه گرمایش پایین باشد می تواند مشکل از عدم تنظیم صحیح کلید گردان بوده که باید آن را مطابق با دفترچه راهنما تنظیم نمایید.

علت صدای غیر طبیعی پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که پکیج شما بیش از حد سر و صدا می کند ممکن است مشکل از خرابی پمپ باشد که در این صورت لازم است پمپ تعویض شود.

علت افزایش غیر طبیعی فشار پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که فشار پکیج شما بیش از حد بالا برود این امکان وجود دارد که لوله ها دچار انسداد و گرفتگی شده باشد و برای رفع آن باید گرفتگی را برطرف کنید.

علت سردشدن آب مصرفی چیست؟

در صورتی که پکیج روشن باشد ولی همچنان آب مصرفی سرد است می تواند مشکل از نوسان آب ساختمان باشد. ابتدا فشار آب ساختمان را چک کرده و سپس پمپ آب سیستم خود را بررسی نمایید.

علت روشن نشدن پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که پکیج شما روشن نمی شود، ابتدا برق ساختمان و برق دستگاه را چک نمایید و در صورت عدم مشاهده مشکل، فیوز و جعبه گاز را برررسی کرده و قسمت مشکل دار را تعویض نمایید.

علت خاموش شدن پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که پکیج شما روشن شده و بلافاصله خاموش شود می تواند به علت وجود هوا در داخل سیستم باشد. در صورت وجود هوا در سیستم، آب نمی تواند وارد پکیج شود و به همین دلیل برد قادر نخواهد بود دستور خاموش شدن به پکیج را صادر کند و پکیج شما خاموش می شود و برای رفع این مشکل لازم است سیستم خود را هواگیری نمایید.

علت عدم دفع دود در پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که پکیج قادر به دفع کردن دود نبوده و دوده در پکیج جمع می شود ممکن است چیزی در دود کش ها گیر کرده و دود کش را مسدود ساخته است. برای رفع این مشکل باید گرفتگی را برطرف نمایید.

علت عدم روشن شدن شمعک پکیج دیواری چیست؟

چنانچه شمعک پکیج شما روشن نمی شود ممکن است مشکل از گاز ورودی پکیج و یا مشکل در جرقه زن باشد که برای رفع این مشکل لازم است ابتدا آب گرم را باز کرده و سپس به صورت دستی شعله پکیج را روشن کنید. در صورتی که پکیج بدون هیچ مشکلی روشن شد مشکل از شمعک بوده و باید آن را تعویض نمایید.

علت نبودن آب کافی در پکیج دیواری چیست؟

در صورتی که آب کافی در مدار وجود نداشته باشد، پکیج خاموش می شود. دلیل این مشکل می تواند بروز مشکل در منبع انبساط پکیج و یا نشتی آب باشد و باید مشکل را برطرف کرد.

علت جوش آوردن آب پکیج دیواری چیست؟

اگر آب پکیج بیش از حد جوش باشد باعث خاموشی پکیج می شود. علت این مشکل می تواند تنظیم نبودن شعله، انسداد مسیر آب، خرابی کلید تنظیم دما و … باشد. با توجه به تخصصی و خطر آفرین بودن این مشکل بهتر است با یک متخصص مشورت نمایید.

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایرانیان سرویس

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

نصب پکیج دیواری ایرفو

جهت نصب پکیج دیواری ابتدا لازم است محل نصب را مشخص کند. این محل باید دارای فضای مناسب بوده و در معرض وزش مستقیم باد نباشد. پس از تعیین محلی مناسب برای پکیج ها باید در محل مورد نظر شابلن قرار داده و قسمت های قرار گیری پیچ و مهره را علامت گذاری کرده و سپس به وسیله دریل آن را سوراخ کنید. قبل از راه اندازی پکیج بهتر است رادیاتور هواگیری شود. آخرین و اصلی ترین مرحله، نصب دودکش می باشد و باید در نصب آن دقت های لازم را کرده تا از نشتی آن جلوگیری شود. بهتر است مراحل نصب به دست افراد حرفه ای صورت گرفته تا در آینده خطر آفرین نباشد. چنانچه جهت نصب پکیج دیواری خود به افراد حرفه ای نیاز دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا متخصصین ما مراحل نصب را به بهترین شکل انجام داده و ایمنی شما را تضمین کنند.

 

سرویس پکیج دیواری ایرفو

بهتر است قبل از شروع فصل سرما پکیج خود را سرویس نمایید تا باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن شود. سرویس پکیج دیواری بهتر است توسط افراد حرفه ای انجام شود تا در هزینه های شما در آینده صرفه جویی شود. همچنین به علت مصرف مداوم از پکیج ها باید مرتب سرویس شده تا در کارکرد آن اختلال ایجاد نکند. اگر به دنبال یک سرویس کار ماهر ومجرب برای سرویس پکیج خود هستید می توانید با مرکز سرویس ایرانیان تماس بگیرید.

 

 تعمیرکار پکیج دیواری ایرفو

پکیج ها نیاز دارند هر شش ماه یک بار سرویس کامل شوند تا در صورتی که تکنسین متوجه نقص و یا مشکلی در دستگاه شدسریع آن را بر طرف سازد با این روش ایراد جدی تر متوجه دستگاه نخواهد شد، تعمیر کاران مرکز سرویس ایرانیان دارای مدارک فنی از آموزش فنی و حرفه ای هستند، در صورتی که پکیج شما دچار مشکل شد تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی و بر طرف می سازند.

 

هزینه تعمیر پکیج دیواری ایرفو

قیمت تعمیر پکیج دیواری در هر پکیجی متفاوت بوده و عواملی همچون برند پکیج دیواری، قطعه خراب شده و میزان خرابی، موقعیت مکانی، دستمزد تکنسین و … تعیین می شود. مرکز سرویس ایرانیان با در نظر گرفتن شریط اقتصادی  افراد، اولویت کار خود را بر روی تعویض قطعات قرار داده و در صورت عدم تعمیر آن را تعویض می نمایند. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

مرکز تعمیر پکیج ایرانیان سرویس

مرکز سرویس ایرانیان با استفاده از متخصصین حرفه ای و مجرب و همچنین بیش از ۱۱ سال سابقه درخشان و مفید در زمینه نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. چنانچه شما نیز جهت نصب، سرویس و تعمیر پکیج  و کولر گازی خود نیاز به متخصص داشتید از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و به لیست مشتریان ما بپیوندید.

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایرانیان سرویس

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری

 

جهت درخواست نیرو و اعزام فوری با ما تماس بگیرید

درخواست آنلاین تعمیرات

برندهای پکیج های دیواری که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 تعمیر و سرویس پکیج بوتان

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس

 تعمیر و سرویس پکیج فرولی

 تعمیر و سرویس پکیج آریستون

 تعمیر و سرویس پکیج تاچی

 تعمیر و سرویس پکیج مرکوری

 تعمیر و سرویس پکیج بوش

 تعمیر و سرویس پکیج لورچ

 تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس

 تعمیر و سرویس پکیج بیتا

 تعمیر و سرویس پکیج والترو

 تعمیر و سرویس پکیج لامبرت

 تعمیر و سرویس پکیج باکسی

 تعمیر و سرویس پکیج نوتا

 تعمیر و سرویس پکیج ناوین

 تعمیر و سرویس پکیج دمراد

 تعمیر و سرویس پکیج اخگر

 

برندهای کولر گازی که ایرانیان سرویس خدمات آن را ارائه می دهد:

 تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی

 تعمیر و سرویس کولر گازی تراست

 تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال

 تعمیر و سرویس کولر گازی میتسوپیشی

 تعمیر و سرویس کولر گازی تی سی ال

 تعمیر و سرویس کولر گازی توشیبا

 تعمیر و سرویس کولر گازی هایر

 تعمیر و سرویس کولر گازی مک کوی

 تعمیر و سرویس کولر گازی اکسون

 تعمیر و سرویس کولر گازی تک وود

 تعمیر و سرویس کولر گازی هایسنس

 تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک

 تعمیر و سرویس کولر گازی گری

 تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی

 تعمیر و سرویس کولر گازی کریر

 تعمیر و سرویس کولر گازی لارس

 تعمیر و سرویس کولر گازی وستل

 تعمیر و سرویس کولر گازی لینکس

 تعمیر و سرویس کولر گازی جی ام

 تعمیر و سرویس کولر گازی ترنش

Call Now Buttonتماس با ما